Mijn bestelling is beschadigd, wat kan ik doen?

Velgenshop.nl staat voor kwaliteit en service. Wanneer er producten beschadigd of onvolledig worden geleverd, nemen we dat dan ook uitermate serieus.
Belangrijk is dat je de schade of het mankement direct bij ons aankaart. Maak foto’s van de beschadiging en eventueel van de verpakking waarin het product vervoerd is.
Probeer daarnaast de beschadigde producten zo min mogelijk aan te raken om verdere schade te voorkomen.
Beschadigde producten kunnen op verschillende manieren gemeld worden;

Mail

In dat geval stuur je ons een e-mail (met foto’s) waarin je duidelijk vermeldt wat er aan de hand is met het ontvangen product.
Noem in de onderwerp regel altijd je bestelnummer.

Telefonisch

Houd het bestelnummer bij de hand en vertel ons telefonisch wat er beschadigd is. In de meeste gevallen zullen onze medewerkers je vragen een mail met foto’s te sturen zodat wij de schade kunnen beoordelen. Vervolgens gaan we aan de slag om het probleem op te lossen.

Na contact wordt bepaald of de beschadigde producten worden teruggestuurd of opgehaald. Vervanging van deze producten vindt vervolgens op een later te bepalen moment plaats.

Wanneer de banden of velgen die je had besteld niet meer op voorraad zijn, wordt er een vervangend alternatief in dezelfde prijsklasse aangeboden.